onsdag 15 augusti 2012

VARBERGS FISKE

vart i varberg idag med james och vi hade ett toppenfiske och ett mycket trevligt väder,men måste klaga lite ändå fär jag trodde fan jag skulle brinna upp sååååå varmt men man ska inte klaga men det gör jag lite ändå :)james fick största firre idag en mycket grann skrubba runt 40 cm och ytterligare en bit skrubba..själv fick jag idag nytt pb på fjärsing men ingen våg :(den va 34 cm ren kärlek o lika giftig som ett utav mina ex!!satan va jag gillar fjärsing tydligen!! fick tre stycken och även jag fick fina skrubbor tre styckna :)sen så måste jag bara säga att så mycket sill jag såg idag har jag aldrig sett fullständigt koka i vattnet var nog makrillen som jaga dom i ytan tror jag allt?eller näbbgäddan tro jaja det va en lyckad fiske dag skitfiske på er..........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar