torsdag 23 augusti 2012

BÅTBYGGET 2010

från början tänkte jag va fan ska jag göra med detta äggskal..



 kan ju börja med att ta bort alla trädetaljer..


 här ska det bli låda för batterier mm..


 lådan te batteriet...

 denne lille utbyggnad gjorde jag för ekolodet kanske lite overkill men allt ska vara perfekt så som jag vill ha det...
 nu ska båten plastas..
 och nej ingen camomålning gjort så för att plasten ska fästa ordentligt..

 börja med extra tjock väv så det blir stabilt som fan..


 kladd o klet...

 så lite färg va det här ja...

 lägg märke till batterie lådan den plasta jag in så det är bara till o såga upp igen och lägga gummilist runt där..
 så nu har jag fått in elcentralen med till ekolod och motor och även belysning på gång...


 så nu klart blev ganska nöjd men det kan alltid bli bättre...
 pimp my boat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar