lördag 18 augusti 2012

Idag var inte min dag

James ringde o fråga om jag hade lust o hänga med på lite fiske :) och ja jag brukar inte säga nej till fisket men hade en hel del och fixa hemma så jag sa att jag ringer tebax om det skulle bli några ändringar!! Jag börja med allt jag skulle göra men kände hur det börja klia i fingrarna efter lite fiske en sådan fin dag som denna... Så jag ringde James och sa att jag kommer ner ändå:) åkte ner till hemmais lerkil då vill säga :€ börja inte bra alls glömde agn och kaffet framför allt:( jaja James hade ju agn så de var bara att börja fiske hade vart stendött sa han men mitt på dagen så blir jag inte förvånad alls!!! Oturen fortsatte för min del fick värsta trasslet och hade inte mycket lina kvar så det blev inte så mycket fiske för min del:( satt o tjöta mest och bara va, helt plötsligt så får james ett hugg som han sent kommer att glömma en fjärsing på över 300 gram riktigt fin om jag får säga... Han var som ett barn på julafton... Han slängde i tacklet i vattnet igen o det smal till igen en lika stor igen och ännu en till.. Han var helt salig och jag va lite deppig men jag va givetvis glad för hans skull:) stort grattis James!!! Skitfiske på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar