lördag 25 augusti 2012

Bäcköring och en massa svordomar senare!!

Jag åkte upp till en mycket god vän i Hyssna igår med ganska stora förhoppningar om stora feta bäcköringar större än va du kan ana :) ska vara där hela helgen och bara fiska och dricka Morgan och en och annan gt!!! Och när jag kom fram så hade kompisen kört fram sin leksak så vi kunde ta oss till fin fina bäckar :)satte sig på detta jävla Ass till 4 hjuling.. Kom fram till ett mycket trevlig sträcka av bäcken kastar ut flötet o masken ett antal gånger utan resultat och två flöten och en jävla massa krokar senare bestämmer vi att vi beger oss till ett ställe där vi verkligen vet att det finns öring för här va stendött :( sagt och gjort kommer fram till denna underbara plats ska först ta mig ut till ett ställe mitt i bäcken men regnet har gjort sitt så jag hinner inte kasta för jag sätter mig på röven maskeburken flyger iväg åt ett håll och spöet åt ett annat:) jag blir inte arg jag blir helt vansinnig och säger muntert till kompisen att nu åker vi hem och tar en stadig Morgan!! Jag är inte bitter alls men skitfiske va det verkligen :( och en trisslott köpte jag inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar