måndag 9 maj 2011

sega måndagar...

ja så vad man uppe på jobbet o lämna in sin badge o nycklar kändes ganska svårt men nu är det gjort iallafall :( kommer verkligen att sakna er däruppe ni kommer alltid vara i mitt hjärta kära kollegor eller gamla kollegor menar jag!!!skulle egentligen vart ut o feska efter jobbet idag men jag måste erkänna att jag orka inte detta idag helt färdig i kroppen fast på ett bra sett känns att man gjort nåt vettigt istället för o sitta på röva hemma..det mår man ingen bra av i längden kan jag lova er trust me har vart där och vill inte ramla tillbaka   där igen kan jag säg...ja vad mer ska jag tilläga trivs bara mer o mer för varje dag som går på det nya jobbet vilket gött gäng :)och hoppas dom tycker likadant men det känns förbannat bra iallafall :)hoppas verkligen på den där kursen hade vart sketsköj!!! vilket rakt hår du har jaaaaaaa!!!!nepp nu blir det lite surf innan jag stänger ner dom blå för fiske imorgon ha nu ett sketfiske på dig  jaaaaaaaaa!! sketfiske på er därute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar