torsdag 19 maj 2011

ett kanonfiske är till ända!!!




hej hej har idag haft ett utav mina bästa fiskedagar på länge häär!! åkte ner vid 10 tiden idag till ett guldställe vid lerkils hamn...till en början va det inte mycket att hänga i granen hade suttit o bottenmetat i ca 2 timmar utan ett hugg ens..men jag tänkte va fan sadla om lite o köra lite spinnfiske efter öring och horngädda och det skulle jag tänkt på lite tidigare men men har ett ganska stort intresse för bottenmete!!men iallafall det small på första kastet o andra och även tredje kastet :) gissa om jag va glad ja det kan jag lova er att han va :)jag har nog inte sett så mycket fisk på ett o samma ställe nångång fullständigt koka i vattnet!!!efter några timmar va jag så trött och ont i ryggen så jag fick bryta fisket inte ofta jag gör det...landa 8 horngäddor och 3 öringar och som vanligt tappa dom finaste fiskarna :( hade dessutom ett par öringar som va riktigt fina bitar men dom bara följde efter..och jag kan ju säga att solen tog jävligt bra idag häär ser ut som en jävla stoppskylt!!!ha ett riktigt sketfiske på er där ute..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar