torsdag 5 maj 2011

inga horngäddor hemma idag häär!!!



inga horngäddor hemma idag alls lite tråkigt tycker jag allt :( men resten av fisket va la godkänt fick ett gäng med plattisar idag tappa och hade följe av öring en bra stund dom ville inte riktigt va med idag!!ibland förstår jag mig ej på dom däringa havsöringarna att det ska va så förbannat svårt att sätta sig på kroken hmmm...som sagt såg mängder med öring idag men ingen dessvärre landad!!!hittat ett kanon ställe idag som jag kommer att köra ifrån nästa gång jag ska ut o fiska gör fin botten just för plattisar :) snart jobb igen imorn är man tebax till jobbet fan va dagarna går fort har man så jävla roligt eller!!!ne nu äta lite mat o sen slappa framför tvn häär!! ha de gött o ha ett riktigt skitfiske på er..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar