måndag 2 maj 2011

mycket fesk i vattnet idag häär!!

tjenare o hejsan hej :) fan va gött det är o ha börjat jobba igen känns som en dröm bara o hoppas man inte vaknar upp igen då!!!och vilket gött folk det är på den nya arbetsplatsen :)hur goa o trevliga som helst sedu... imorn är jag ledig och jobbar inte fören på onsdag igen.vart riktigt trött efter jobbet idag men det blev mycket gjort idag på jobbet blir så när proffset jobbar  :) sen efter jobbet så la jag mig en stund för lite taktik vila inför kommande kvällsfisket och det va la tur att jag la mig o la upp fisket för det va mer än framgång häär!!första kastet paaang som en blixt från en klarblå himmel!!en fin öring på 54 cm mer än välkommen i min stekpanna jippiiiie så glad jag blev :) sen så fick jag ett antal plattisar i rätt skaplig storlek tog hem 2 st till middag nåndag här..tappa än riktigt fin öring idag med den va större än den jag fick upp :( men men det är ju det som är fisket :)tror fan att jag hade ett par hugg från horngäddan med så dom är nog fan på väg in här tror jag allt och det gillar vi det är faktiskt en jävligt rolig fisk att fånga tycker jag iallafall.. ne nu blir det lite cod sen bingen o sen får det nog allt bli lite fiske imorn med tror jag närmare bestämt och en god middag imorn med öring:)sketfiske på er därute hejsan hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar