torsdag 5 maj 2011

horngädda is the shit!!!





äntligen lite horngädda fight på spöt idag :) mycket trevlig fisk att få tycker jag..en riktig fighter!!hade ganska många hugg på horngädda idag fick en o annan fin plattis en öring och en rötsimpa på kroken min ganska nöjd idag med efter dagens fiske:)gick upp tidigt som fan häär!! 0415 om jag ska vara mer exakt har nog ej hänt under mina 35 år att jag vaknar självmant..får se det positivt bara:)man får gjort en hel del när man går upp vid den tiden på dygnet en kanske ska göra detta varje dag :) har haft mycket på jobbet idag men det tycker jag bara om istället för o bara sitta på röva då står ju tiden stilla och så är det inge kul att bara sitta heller för den delen......vill bara säga då att jag har börjat jobba på bästa arbetsplatsen tror jag helt underbara människor att ha att göra med hoppas på det bäst med detta häär!!ne om en ska ta o ansiktsboka lite o surfa lite o kolla vad som hänt i världen natti natt ut och över häär o sketfiske på er därute...........  skickar med ett par goa bilder med hejsan hej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar