tisdag 9 april 2013

KALLT SOM FAN

Vart ner igår igen efter lite silver :) blåste rätt bra när vi kom ner nordvästlig vind hade med mig undervattenskameran för och filma men vattnet va inte så klart som jag tänkt mig!!! Vart jävligt lite öring idag hade ett par fin bitar efter men dom ville inte sätta sig alls kändes det som :( det verkade som att dom bara var nyfikna följde efter o sen bara tvärvända och simma bort!! Tänk att fisket kan skilja sig så från dag till dag. igår vart det ju helt magiskt fiske och idag tvärdåligt :( sen vart det inte riktigt min dag kan man säga blev av med ett par drag men det hör väll till fisket antar jag :) Andreas fick upp två öringar på fluga ganska små en höll måttet... Får se om en åker ut imorn igen tror allt att det fortfarande är väldigt kallt så en kanske ska lägga det på is ett par dagar bokstavligen talat :) skitfiske på er det har jag haft idag iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar