tisdag 9 april 2013

FISKEPOLISER O ANNAT LÖS SLÄPPT FOLK

jaså jag blir så jävla sne på folk som gnäller för minsta möjliga då man plockar upp fisk och dessutom fisk som är laglig att ta upp och är i god kondition!!jag har fiskat i många år och har tagit upp matfisk och det är väll för fan min stora rätt att göra eller?? jag tror det handlar om den svenska avundsjukan i stort sett,rätta mig ifall jag har fel! har folk inget bättre för sig och gnälla precis på allt och lite till skärp er för fan skaffa er ett liv...jag fångade nu i dagarna en riktigt fin fisk blänkare och dessutom min första för i år :) och den smaka mer än väll om man säger så!! var bara tvungen att avreagera mig lite på detta lös släppta folk som måste gnälla om allt o lite till över och ut och ha nu ett riktigt skitfiske där ute och specielt ni som gnäller och då menar jag SKITFISKE hoppas ni aldrig får en fisk på kroken...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar