tisdag 5 april 2011

tålamod + moms!!!

det där med havsöringsfiske  börjar gå till överdrift för min del!!finner inga ord för hur frustrerad jag har vart idag tror fan att jag var på väg o lägga ner fisket helt o hållet fyyyyy fan säger jag....helt stendött vart fan tog dom vägen?? dom var ju här för några dagar sedan:(slitit som ett djur hele dagen för att få upp havsöring hääär!!och så kommer det ner en nisse o ställer sig o kastar och va fan händer!!jo fanskapet tar en gör fin öring på tredje kastet bara o gratulerar till fångsten då!!själv har jag fått stå o kämpa mig igenom hela jävla dagen för att få en firre på krocken och inte fått ett napp ens :( men det är väll det som är tjusningen med detta underbara fisket:)eller not......ha det gött alla nu blir det sängen hej du hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar