lördag 16 april 2011

finns det ingen mer fisk eller!!!

Hej på er där ute i världen :)denna dag har varit kämpe great som dom säger!!grillning o fiske och mycket prat med goda vänner och o barnen.vart mycket trevligt detta häär!!det måste vi göra om snart tycker jag:)blev ingen fisk men det viktigaste är väll att man har trevligt och det va det...snart söndag häär helgerna går fortare än min bil hääär!!och på måndag börjar jag mitt nya jobb ska bli gör kul detta:)imorn åker barnen hem tyvärr:(hoppas dom kommer snart igen men så blir det nog nu när sommarn kommer.nepp nu blir det nog lägga sig o läsa lite tror jag allt.en mycket bra bok,den heter din gränslösa styrka.anthony robbins..han vet vad han pratar om den grabben...ja just det ja min nya fiskeutrustning kom igår men inte allt bara rullen inte spöt:( men men det kommer la på måndag får jag hoppas så jag kan ut o flugfiska hääär!!ha de bäst..glöm era bekymmer imorn kommer nya häär!!                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar