söndag 10 april 2011

gäääääsp!!

vart pigg idag ne skulle inte tro detta men uppe före tuppen ändå. vakna av att solen spred sig in i sovrummet och höll på att dö av värmeslag!!satt på mig en balja kaffe häär!!!kanske vaknar till liv då får en hoppas :)kaffe är ren kärlek tror ej det finns nåt som är bättre på mörra,och en snus på det det kommer man långt på hääär!!!undra sa flundra va en ska hitta på en fin dag som denne...tror att jag tar på mig mina shorts idag iallafall det kan ju va läge för det,som jag har saknat denna årstid är ganska kapitalt trött på vinter tror ej jag vill se mer snö nångång...flyttar till varmare bredgrader istället och mycket fiske hele dagarna istället låter som en kanon ide tycker jag:)ska försöka klämma in fiske idag faktiskt det va ju så längesen nu eller några timmar sedan rättare sagt!!ha en kanon dag mina vänner och ovänner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar