lördag 26 mars 2011

sen kväll häär :)

suttit o kollat lite på havsöringens hemligheter,dagbok från söröya. blev inte mindre fiskesugen nu då kan jag tala om :)kollat på bb en stund sedan va jag tvungen att ringa upp o prata med den goaste kvinna som finns häär...och du är fanimej i mina tankar hela tiden.hoppas verkligen som sagt att allt går vägen med detta,men det känns så iallafall det känns bra helt enkelt även om det inte är en helt lätt situation vi sitter i men det finns hopp iallafall det kan jag lova dig.Prata fan i 2 timmar och 45 minuter:)tänk att det va 18år sedan!!!sitter o tänker lite på hur jag ska hinna allt imorn,eller idag mena jag!!jaja det återstår att se vad det tar vägen!!!!fick ett väldigt roligt samtal idag att min praktik/övningsplats var klar typ jag blev jävligt glad för detta kan jag säga.och inte nog med det jag får antagligen fortsätta jobba där, plus att jag ska ta lastbilskort även släpp:)ne nu ska jag nog dra kudden över huvudet hääär.och förresten måste ju säga att det nu i skrivande stund bara är 6 dagar kvar nu till havsöringspremiären......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar