fredag 25 mars 2011

fredag häär!

sitter här på skolan och tänker på kommande fiske!! Det är helt klart mycket förväntningar inombords både när det gäller det och det..Va ska jag göra när detta är färdigt ingen anning faktiskt vad som händer häär!!
Kommer jag att få en prövningsplats eller inte den frågan kommer upp hela tiden!!eller ska jag börja plugga på heltid så jag blir nåt när jag blir stor :)Hmm väldigt mycket nu måste jag säga men  men osv.....
Men det blir va man gör det till va det nån som sa :)ska nog köpa mig ett flugspö i dagarna det kan nog va nått o satsa på så kan jag skingra mina tankar :) jag saknar dig Tina!! Det är inte helt lätt du men det löser sig nog ska du se :)Nu titta sola fram här med tänk positivt..och glöm nu inte fisket vänner och ovänner den förste april smäller det på en stor jävel häär..sketfiske på er alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar