fredag 12 juli 2013

NIDINGAKNÖLARNA

Jag och blom o James åkte ut idag för lite makrillfiske vid nidingaknölarna ankra upp på en bergstopp och detta var en början på en fiskeresa som jag inte trodde skulle sluta med 650 landade fisk i båten :) det var makrill direkt på första,nedsläpp satt tre makrillar på min fullt hus på James och blom hade tre på han med sen var det ta mig fan fullt upp i 6 timmar med mest TYVÄRR sej vi kom inte ens ner till botten på en halvtimme kom in i ett Stim som jag inte trodde va sant!!! Men ack så kul,det är när man säger till sig själv att ne nu får ja lägga undan spöet en stund så man inte tröttnar på att fånga fisk..... Vi hade en magisk fisketrip idag som jag verkligen hoppas vi gör snart igen :) fisken vi fick upp var ca 500 gråsej 70 torsk 70 makrill :) ha de gött o skitfiske på er!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar