tisdag 5 mars 2013

SNART SILVER


denna väntan tar kol på en :( så här fiskesugen har jag nog aldrig varit tror jag!har suttit och tittat på fiskefilm efter fiskefilm i tron att fiske febern ska lägga sig men har den gjort det svaret är NEJ har nog bara gjort saken värre än vad jag kunde ana hääär!!har sålt mitt flugspö då jag skulle köpa nytt istället :) men dom planerna sprack då det kom oväntade utgifter så det får bli under årets gång att jag skaffar ny flug utrustning!! att det ska va så förbannat dyrt med fiske lite orättvist tycker jag!!detta året kommer jag att köra bombarda fiske gjorde detta lite för nåt år sedan men i år kommer jag köra stenhårt på detta!!har suttit en del och studerat kartor på google earth riktigt bra det där man ser och kan studera fiskeplatserna riktigt bra här kommer några bilder där jag kommer att bedriva en stor del utav mitt fiske..


varbergs fästning piren..


varbergs hamn pir..

träslövsläge..


badhuset varbergs hamn..


appelviken..


bua hamn...

skitfiske på er där ute....................




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar